Eerste ledenvergadering 2015-2016

Onze 1e ledenvergadering van dit voetbalseizoen gaat door op vrijdag 18 september om 20u in ons lokaal ’t Kraeyenhof.

Agendapunten

1. welkomstwoord voorzitter
  2. jaarverslag door Eric H.
  3. kasverslag door Jens
  4. leden aan het woord
  5. maandelijkse quiz
  6. allerlei
  7. voorstelling nieuwigheden arbitrage

Ben je echter toch verhinderd, geef dan een seintje aan onze secretaris, Sander Meyns.

Aanpassingen

Zoals je ziet, heeft het bestuur de agenda voor de ledenvergadering wat aangepast. Waar we de vorige jaren telkens het woord gaven aan enkele personen (bvb. bureau arbitrage, Korpo, Maurits, …) om nieuwtjes te verkondigen, aanpassingen aan het reglement door te geven of belangrijke berichten te bespreken, gaan we nu voor de pauze de mogelijkheid geven aan elk aanwezig lid om het woord te nemen en om zo belangrijke zaken naar voren te brengen. Dit mag spontaan, maar dit mag uiteraard ook aangekondigd worden. Als je op voorhand iets wenst te bespreken, geef dit door via een mail aan de voorzitter Christophe. Op die manier kunnen we sowieso al plaats voorbehouden op de agenda en kan jouw agendapunt als eerste besproken worden.

De term ‘reglementenquiz’ werd tevens aangepast naar ‘maandelijkse quiz’. Een klein detail, maar dit betekent dat we vanaf dit jaar ook algemene vragen over voetbal zullen stellen. Dit om niet telkens uit dezelfde vragen te moeten putten.